пʼятницю, 6 червня 2014 р.

Свято здоров'я "Здорова дитина - майбутнє України" в Нововасилівській сільській бібліотеці ім.В.Стуса


  3  червня 2014 року  в приміщенні  Нововасилівської сільської бібліотеки спільно з пришкільним  табором  денного перебування «Горизонт», який  діє при Нововасилівському НВК ,  було проведено свято здоров’я   «Здорова дитина – майбутнє країни».  З вступним  словом  виступила  бібліотекар Марусяк Л., а потім  діти – учасники  свята  помандрували  країною       «Здоров’я».


Вони читали вірші  та  давали поради  своїм  друзям , як  треба  себе  виховувати, щоб бути сильним, красивим, здоровим, дієздатним громадянином  України.  Бібліотекар провела  цікаву вікторину « В здоровому  тілі – здоровий  дух » та фізкультхвилинку «Який  овоч де росте?». Діти відгадували  загадки,  розповідали про те, як саме вони дотримуються правил гігієни.  Потім на свято завітали гості  з країни Невмиванії  та  поставили  виставу  «Катруся та Бруднулькін». Вони розповіли всім:
Що корисно? Що шкідливо?
Як здоров’я всім  зміцнити?
Відчувати сил приливи
І ніколи не хворіти…




Діти побачили пригоди Катрусі та Бруднулькіна, які ,через небережливе ставлення до здоров’я, зустрілися  з такими мікробами, як Карієс, Дифтерійкін, Ангінкін, Дезинтерійкін.

Свято пройшло цікаво, діти навчилися правилам  особистої гігієни, берегти та зміцнювати своє здоров’я.
 Сільський бібліотекар        Л.В. Марусяк



Немає коментарів:

Дописати коментар