четвер, 9 квітня 2015 р.

Година корисних порад



   Всім відомо, найцінніше, що є у людини - це здоров'я. Фізична культура, раціональне харчування, загартування, спокійна добра вдача - невід'ємні складові здорового способу життя людини. До всесвітнього дня здоров'я для відвідувачів бібліотеки було проведено годину корисних порад "Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу". Культура нашого народу тисячоліттями плекала традиції, які несли здоров'я, зберігали рідну землю, допомагали людям в роботі, ратних перемогах. Обрядові дійства, свята, народна пісня, ведення домашнього господарства - все життя наших предків, яке ми знаємо за переказами, було спрямоване на виживання українського народу, пошук засобів поліпшення здоров'я. Від того, які у людини віра та світогляд, світлиця, їжа, напої великою мірою залежить добробут родини. Зараз годиться повернутись до надійних природних засобів, якими користувався наш народ з часів Трипільської культури для пильнування здоров'я. Разом з дітьми згадували народні свята, які наповнювали життя радістю, налагоджували на оптимістичний настрій, примирення між людьми. "Таке, з сучасної точки зору, психологічне розвантаження усуває головні причини захворювань. Повернення нашого народу до віри, глибоких духовних традицій має повернути йому здоров'я. Віра в своє призначення на землі, свою роботу, допомагає людині зберігати здоров'я, робити свідомі кроки по його збереженню"- зауважила бібліотекар. 
Також згадали лікарські рослини, які захищають від різних недуг, овочі та фрукти, які повинні всі мати на столі повсякденно. З будь-якого віку, при будь-якому захворюванні здоровий спосіб життя може сприяти збільшенню тривалості життя, збереженню протягом довгих років працездатності і творчої активності. На закріплення матеріалу переглянули відео "14 фактів про здоров'я людини та стимул до здорового способу життя".                                                                                                                              
 

Немає коментарів:

Дописати коментар