понеділок, 16 лютого 2015 р.

Воскресенська сільська бібліотека

                            Гірка пам'ять: Афганістан
15 лютого - особлива дата в історії нашої держави. У цей день ми віддаємо шану тим людям, які з честю та гідністю виконували свій обов’язок на території інших країн, воїнам - інтернаціоналістам.
В Воскресенській сільській бібліотеці з учнями  старших класів проведено годину пам'яті: «Гірка пам'ять: Афганістан». Бібліотекар ознайомила  присутніх з трагічними подіями, які відбувались в період 1979-1989 років на землі далекого Афганістану. Учні переглянули відео - спогади  учасників бойових дій в Афганістані «Афганські долі» та ознайомилися з тематичною полицею «Афганська війна 1979-1989».



Я люблю Україну

«Є на світі моя країна,
найчарівніша, як перлина.
В моїм серці вона єдина.
Це моя Україна».
14 лютого  сільська бібліотека провела незвичайну акцію «Я люблю Україну», яку призначили свідомо на день Валентина.
Мета акції – висловити любов до України в незвичайний спосіб . Заздалегідь разом з активом бібліотеки виготовили велике серце в синьо - жовтому кольорі, на якому бажаючі писали свої  побажання і  патріотичні вислови, чому вони люблять Україну, а маленькі синьо- жовті сердечка з написом « Я люблю Україну!» роздали  на вулиці жителям села.  
"Я люблю свою Батьківщину, тому що тут народилася, тут живуть мої батьки, рідні і друзі. Це земля моїх предків. Україна - мій дім" - такими  висловами  наповнене  наше жовто - блакитне серце.
Я вважаю, що доки в нашій країні живуть ті, хто так сильно любить свою Батьківщину, ми зможемо здолати все.
                                                                                      Бібліотекар   Роїк Т. 



Немає коментарів:

Дописати коментар