Конкурси, конкурси...




До уваги творчих та літературно обдарованих!

Друзі, минулого літа в Україні вперше було проведено Конкурс «Творчі канікули» із вражаючими результатами: близько 300 робіт надійшли на розгляд Головного журі, а кращі з них — були опубліковані у збірнику.

Організатори конкурсу вирішили провести творче змагання юних письменників-початківців і цього літа. Умови Конкурсу залишились незмінними: до участі запрошуються діти з усіх областей України у 2-х вікових категоріях: 11-13 років та 14-18 років.

Конкурс проводиться у 7 номінаціях:
«Знайомтеся — це ми!»
«Так, я люблю Україну»
«Природа — джерело натхнення та краси»
«І в кожному із нас уже живе філософ!»
«Моя майбутня професія»
«Безмежний світ моєї уяви»
«Далі буде? Ні, «далі» — вже є!»

Конкурс проводиться з 1 червня по 30 вересня 2018 року у два тури: перший – з 1 червня по 1 вересня на обласному рівні; другий, підсумковий – з 1 вересня по 30 вересня в місті Києві.

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ТА КООРДИНАТОРІВ КОНКУРСУ, ТВОРЧИХ КЕРІВНИКІВ!
Творчі роботи на розгляд обласного журі у Херсонській області прийматимуться до 27 серпня 2018 року.

Тож не гайте часу — пишіть про свої літні враження, роздуми й почуття і надсилайте свої конкурсні роботи на розгляд обласного журі Конкурсу на адресу: 2017.konkurs@gmail.com.

Положення
про Всеукраїнський конкурс-виставку дитячих малюнків
«Сторінками книг Чингіза Айтматова»
1. Загальні положення
1.1. Це положення визначає порядок проведення Всеукраїнського конкурсу-виставки дитячого малюнка «Сторінками книг Чингіза Айтматова» (далі – Конкурс).
1.2. Конкурс проводиться за підтримки Посольства Киргизької Республіки в Україні.
1.3. Організаційно-методичне забезпечення Конкурсу здійснює Національна бібліотека для України дітей.
1.4. Інформація щодо проведення Конкурсу оприлюднюється на веб-сайтах організаторів і обласних бібліотек для дітей, а також у засобах масової інформації.
1.5. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
1.6. Мета конкурсу – популяризація серед дітей літературної спадщини одного з найвідоміших діячів киргизької літератури – письменника Чингіза Айтматова, активізація пізнавальної діяльності дітей засобами образотворчого мистецтва, розширення знань про історію, культуру, літературу Киргизької Республіки, що сприятиме зміцненню добросусідських відносин між нашими країнами.
1.7. Завдання Конкурсу:

- стимулювати розкриття творчих здібностей та талантів у підростаючого покоління;

- розвинути самостійність та оригінальність у творчій діяльності;

- викликати інтерес у дітей до киргизької історії, культури, літератури.

1.8. Конкурс є благодійним та неприбутковим проектом.

1.9. До участі в організації та проведенні Конкурсу можуть залучатися інші державні органи виконавчої влади, благодійні фонди, громадські об’єднання, творчі спілки та інші зацікавлені установи й організації.

1.10. Для організації та проведення Конкурсу в обласних бібліотеках для дітей створюються оргкомітети, які відповідають за його проведення на місцях.

2. Умови конкурсу

2.1. На Конкурс надсилаються творчі роботи дітей, в яких власноруч, без допомоги батьків, буде зображено літературних героїв творів Ч. Айтматова.

2.2. Малюнки подаються на Конкурс у довільній живописній формі, виконані олівцями, пастеллю, олійними, акварельними, акриловими фарбами чи гуашшю.

2.3. Розмір роботи повинен відповідати формату А-3 (інші роботи не розглядаються). Згортання та згинання робіт не допускається

2.4. Кожний учасник може подати на Конкурс не більше однієї роботи.

2.5. Після визначення переможців Конкурсу у Національній бібліотеці України для дітей буде створено виставкову експозицію робіт учасників, під час відкриття якої і відбудеться оголошення підсумків та урочисте нагородження переможців.

2.6. Учасники-автори зазначають свої дані (ПІП, вік, домашню адресу, контактний телефон) на зворотному боці конкурсної роботи. До 30 вересня 2018 року творчі роботи надсилаються на адреси обласних бібліотек для дітей для підведення підсумків на обласному рівні

2.7. Конкурсні твори можуть бути використані у подальшій роботі Національної бібліотеки України для дітей.

2.8 Подання власного твору на Конкурс є вираженням згоди учасника (команди учасників) на використання Організаційним комітетом цих матеріалів у некомерційних цілях у будь-який законний спосіб протягом необмеженого строку, а також згоди учасника (команди учасників) на оброблення Організаційним комітетом персональних даних.

2.9. Обласні оргкомітети надсилають інформацію щодо проведення конкурсу та його переможців до організаційного комітету Української асоціації працівників бібліотек для дітей в електронному вигляді.

3. Учасники Конкурсу

3.1. У конкурсі беруть участь читачі-діти віком від 6 до17 років.

3.2. Конкурс проводиться за трьома віковими категоріями:

3.3. перша категорія – автори робіт віком від 6 до 9 років;

3.4. друга категорія – автори робіт віком від 10 до 13 років;

3.5. третя категорія – автори робіт віком від 14 до 17 років.

4. Строки проведення Конкурсу

4.1. Конкурс проводитиметься з 30 березня по 19 грудня 2018 р. у два тури:

перший — з 30 березня по 30 вересня на обласному рівні;

ругий, підсумковий — з 1 жовтня по 31 листопада у м. Києві.

4.2. Урочисте нагородження відбудеться 19 грудня 2018 року.


ПОЛОЖЕННЯ про проведення ІV Регіонального літературного конкурсу імені Ю.К.Голобородька


Наказ про прведення IV обласного фестивалю виконавської майстерності «Поетичний камертон Ліни Костенко : патріотичні лейтмотиви» у 2018 році.


             
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ ДИТЯЧОГО ЧИТАННЯ – 2018
Методичний лист Шановні колеги! Незабаром в усіх дитячих бібліотеках країни розпочнеться щорічне свято - Всеукраїнський тиждень дитячого читання. Діти його люблять і чекають з нетерпінням. Це час, сповнений дивовижного книжкового розмаїття. Читання, спілкування з дорослими та ровесниками, ігри, на основі літературних творів, зустрічі з найулюбленішими письменниками, видавцями, художниками-ілюстраторами, літературними новинками. Для бібліотекарів це свято є чудовою нагодою створити особливу атмосферу спілкування з читачами, популяризації серед дітей читання, книги і бібліотеки як скарбниці знань. Як і щороку, пропонуємо Вашій увазі окремі ідеї програми та деякі методичні поради щодо проведення Тижня дитячого читання. Відкриття Все 2 Міжнародним днем театру (27 березня). Це чудова нагода запросити ваших користувачів проявити свої таланти в інсценівках, виставах бібліотечного лялькового театру тощо, або провести Театральний капусник. Також для користувачів можна влаштувати незвичайну інтернет-подорож під назвою «Визначні театри світу». 1 квітня відзначається День гумору, в цей недільний вихідний день для читачів можна провести конкурсну ігрову програму на вміння жартувати у форматі шоу «Розсміши коміка», інтегрувавши у цю програму кращі твори українських прозаїків і поетів-гумористів – Остапа Вишні, Грицька Бойка, Павла Глазового, Василя Шаройка та інших (наприклад: https://mala.storinka.org/гуморески-смішинки-жартівливі-вірші-гумор-для- дітей.html ) Бажано було б до програми Тижня включити презентацію творчості Костя Лавро (художника-ілюстратора дитячої книги) та Зірки Мензатюк (письменниці) – перших українських творців дитячої книги, номінованих на премію імені Астрід Ліндгрен. (http://www.chl.kiev.ua/D0/Book/View/110#page/6/mode/2up ) Нагадаємо, що 2 квітня – Міжнародний день дитячої книги, який встановлено у 1967 році з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена. Також цього дня можна підбити підсумки Тижня дитячого читання. Радимо у програмі Тижня виокремити: - День нової книги - Еко-день - Родинний день (День родинного читання/ День родини у бібліотеці) - День літературної творчості («Читаємо книжки – пишемо вірші») - День забавлянок та цікавого дозвілля, або День гумору (1 квітня) - День правових знань Зміст цих сходинок Тижня може бути найрізноманітнішим. Ви самі обираєте форму заходів і деякі ідеї можете почерпнути з переліку, який ми пропонуємо: Виставки: «Літературний гороскоп». Виставка-порада «Читай у задоволення». Виставка-галерея «З книжкою по всьому світі». Виставка-подорож «Я дерево, я сніг, я все, що я люблю…»Виставка-натхнення ( До дня народження Ліни Костенко) «Добрих рук майстерня». Виставка-ярмарок «Екологічний дРАЙв». Виставка-акцент «На крилах пригод!» Журнальний автостоп «Педагог нового покоління», «Людина. Педагог. Творець». Виставка- персоналія ( До дня народження В.О. Сухомлинського) 3 «Лабораторія правознавця». Виставка-ребус Творчі заходи: «Розумники і розумниці». Інтелект-змагання «Територія книги». Чемпіонат із вдумливого читання «Пригоди на островах Читання». Бібліотечний квест Сімейні свята: «В кого бабуся є, той щасливо живе». Змагання «супер-бабусь» ; «Дружна з книгою родина». Сімейне свято ; «Читаємо всією родиною» (Родинний день) Комплекс заходів героїко-патріотичного виховання: «Героїчна Україна: з минулого в майбутнє» В один із вихідних днів, що припадають на Тиждень дитячого читання, можна провести для активних читачів, або учасників клубних об’єднань бібліотечну вечірку у стилі «Піжама-party». Як подібний захід проходив в Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки, з нагоди дня нагородження учасників конкурсу малюнків «Мої казкові сни», ви можете дізнатися на нашому блозі новин – це допис за 5 лютого 2018 року. Саме під час Тижня у багатьох бібліотеках проводиться акція «Подаруй бібліотеці книгу!», яка запрошує користувачів не тільки знайомитись з новими книгами та періодикою, а й подарувати принесену з дому книгу бібліотеці. З метою популяризації книги та підняття престижу читання, задля формування позитивного іміджу дитячої бібліотеки найяскравіші події Тижня радимо активніше висвітлювати у засобах масової інформації, на власних бібліотечних сторінках, сайтах і блогах. А ось кілька прикладів із цьогорічних планів роботи бібліотек для дітей та дитячих структурних підрозділів: «Книжкові рекорди». Виготовлення буклетів ( ідея Білозерської районної дитячої бібліотеки ) «Майбутнім геніям». Книжково-ілюстративна виставка ; «Будь у тренді! Читай українське» ( ідеї Великолепетиської РДБ) «Літературний ранок у колі казкових героїв» (ідея Верхньорогачицької районної бібліотеки для дітей) «Вітаміни пізнання». Зустріч у незвичайній бібліо-аптеці. (Ярмаркова ідея у авторському виконанні Голопристанської бібліотеки-філії з обслуговування дітей) «У країні Журляндії». Прес-марафон; «Читаємо з пелюшок». Ілюстрована експозиція ( ідеї Горностаївської районної бібліотеки для дітей) «Під українським небокраєм книгу люблять і читають». Літературний вояж (ідея Каховської районної бібліотеки для дітей) «Диво без якого неможливе життя». Батл цікавих фактів; «У полоні книг ». Флешбук; «Читаємо під сімейною парасолькою». Бібліотечні посиденьки ( ідеї дитячого відділу Нововоронцовської центральної районної бібліотеки) 4 «Бібліотуризм: мандруємо з героями книг». Гра-подорож (ідея дитячого відділу Чаплинської центральної бібліотеки) Серед ключових заходів цьогорічного Тижня дитячого читання у Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки відзначимо наступні: 20.03 – Урочисте відкриття Тижня дитячого читання у області. Фінал ІV обласного фестивалю виконавської майстерності «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви». Гала-концерт лауреатів Фестивалю. 21.03 - «Обрії рідного краю: Асканія-Нова» краєзнавчий медіа-етюд - «Майбутнє Землі в твоїх руках». Мистецька еко-мандрівка 22.03 – «Світові вершини Херсонщини». Цикл літературно-краєзнавчих ігор, присвячених літературним та мистецьким здобуткам херсонців світового рівня (арт-пазли, літературний GPS-навігатор, художній вернісаж) 23.03 – День трендових знань та бібліотечної кібертворчості: - «Бібліотечний Tech Week». Інформаційно-технічні пазли 24.03 – День нової книги: - «Живильні промені». Літературно-краєзнавчі розвідки з Олександром Голобородьком,членом Національної спілки журналістів України; - «Весняна шафа обновок» Літературний show-room 25.03 - «На будь-який смак!» Книжкове асорті в Бібліокафе; - «Римована краса світу». Сторінки світової поезії 28.03 – «Із Шевченкової криниці. Слово «Просвіти». До 150-річчя від заснування «Просвіти»; - «Хто перший?» Мистецький ігроленд 29.03 – День правових знань: - Академія Супергероїв «На захисті авторського права» 1.04 - «Книжка, мама, тато, я – ерудована сім’я!» Родинне інтелект-шоу 2.04 - Святковий фінал та церемонія нагородження переможців V відкритого літературного конкурсу творів у жанрі фантастики та фентезі «ФантФест». 5.04 – Урочисте закриття Тижня на Херсонщині. Святковий фінал загальноміського конкурсу «Читання для зростання» (І етап конкурсу на підтримку дитячого читання «Читацькі перегони» Із програмою заходів Тижня дитячого читання - 2018, запланованих Національною бібліотекою України для дітей, вже можна ознайомитись на її веб-сайті: http://www.chl.kiev.ua/Default.aspx?id=8316 . 
Підготувала: Давида О.В., завідуюча відділом бібліотечного прогнозування та інновацій Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки













































 КОНКУРС  «Рідна країна – безпечна країна: Як треба поводитися на дорогах!»
                           
                             Положення
Про Всеукраїнський конкурс дитячого малюнку

«Рідна країна – безпечна країна: Як треба поводитися на дорогах!»

1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Рідна країна – безпечна країна!» (далі – Конкурс);

1.2. Організаційно-методичне забезпечення Конкурсу здійснює Українська асоціація працівників бібліотек для дітей;

1.3. Проведення конкурсу передбачає залучення до організації та проведення Конкурсу нових партнерів, підтримка яких сприятиме виконанню мети Конкурсу;

1.4. Інформація щодо проведення Конкурсу оприлюднюється на веб-сайтах обласних бібліотек для дітей, а також у засобах масової інформації;

1.5. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 р. № 2297-VI;

1.6. Для організації та проведення Конкурсу в обласних бібліотеках для дітей створюються оргкомітети.

2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Мета Конкурсу – сприяння формуванню у дітей основ безпеки дорожнього руху, культури поведінки на вулиці, профілактика дитячого дорожньо-транспортного травматизму, навчання дітей правилам поведінки на вулицях і дорозі, сприяння збереженню здоров’я і життя дітей; створення умов для реалізації їхніх творчих здібностей та талантів.

2.2. Завдання Конкурсу – стимулювання інтересу дітей до ознайомлення з окремими положеннями Правил дорожнього руху, пояснення необхідності їх дотримання для збереження людського життя і здоров’я; збагачення уявлень про різні види транспортних засобів, об’єкти громадського користування, професії людей, праця яких пов’язана з дорожнім рухом; формування вмінь та навичок соціокультурної та безпечної поведінки на вулицях міста (села), у транспорті залежно від умов організації руху на дорозі; ознайомлення з можливими небезпечними ситуаціями під час дорожнього руху та способами їх запобігання.

3. Учасники Конкурсу

У конкурсі беруть участь читачі-діти віком від 7 до 12 років.

4. Умови конкурсу

4.1. На конкурс надсилаються творчі роботи дітей, які власноруч, без допомоги батьків намалюють малюнок, де у будь-який спосіб відобразять правила дорожнього руху, формат малюнку А4.

4.2. Тематика малюнків присвячена правилам безпечної поведінки дітей на вулиці, дорогах.

4.3.Учасники – автори зазначають свої дані (ПІП, вік, домашню адресу, контактний телефон) на зворотному боці конкурсної роботи. Роботи надсилаються на адреси обласних бібліотек для дітей до 15 листопада 2017 року.

4.4. Обласні оргкомітети надсилають інформацію щодо проведення конкурсу та його переможців до організаційного комітету Української асоціації працівників бібліотек для дітей в електронному вигляді.

5. Строки проведення Конкурсу

5.1. Конкурс проводиться з 12 жовтня по 20 листопада 2017 р.

6. Визначення та відзначення переможців Конкурсу

6.1. Для переможців Конкурсу встановлюється перше, друге і третє місця. Переможців визначають обласні журі і подають інформацію про результати Конкурсу до Української асоціації працівників бібліотек для дітей для призначення дати нагородження переможців за участю представників Громадського руху Миколи Томенка «Рідна країна».

6.2. Переможці Конкурсу нагороджуються дипломами та подарунками, а всі учасники конкурсу отримують у подарунок патріотичні флайтери — світловідбиваючі наклейки, які яскраво світяться у променях автомобільних фар та слугують для того, щоб пішоходів, велосипедистів, дитячі коляски тощо було краще видно на дорозі у темний час доби





                                          КОНКУРС " Я зміг"

                                        
                                            ПОЛОЖЕННЯ
                             1. Засновники та мета Конкурсу
 Про проведення відкритого літературного конкурсу для дітей «Я зміг»    Засновником літературного конкурсу «Я зміг» (далі – Конкурс) є Соціальний проект «Видавничий дім "ЛінаПе" за підтримки комунального закладу "Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради та Херсонського видавництва "Наддніпряночка". Метою Конкурсу є розвиток та підтримка літературних здібностей дітей і підлітків, спрямування її в русло духовно-творчої діяльності та бажання виховувати у собі кращі риси цілеспрямованої особистості, свідомого громадянина України. 
                            ІІ. Тема та умови проведення Конкурсу 
1. Темою Конкурсу є власна реальна історія, яка розповідає про перемогу над обставинами, над собою (наприклад, подолати власне небажання щось робити або подолати інертність та зважитися на добрий вчинок, який потребує клопоту, дотриматися свого слова тощо). 
2. Умови проведення Конкурсу: - проводиться з 01 вересня по 19 грудня 2017 року. Термін подання робіт до 1 грудня 2017 року включно; - вікові групи учасників: 10 -13 років; 14 -17 років. 
3. Вимоги до творчих робіт: - роботи створюються українською мовою і подаються в електронному вигляді разом із заявкою за зразком і фото (все в одному файлі Word, підписаному ім'ям автора). Заявка повинна містити ПІБ автора, вік, навчальний заклад, поштову та електронну адресу, телефон, фото автора (зразок додається); - жанри творів: мала проза (оповідання, новела, есе, нарис тощо); - об’єм конкурсної роботи для першої вікової групи 1-3 сторінки, для другої – 1- 5 сторінок друкованого тексту (шрифт Times New Roman, кегль 14). 2 
4. Критерії оцінювання: оригінальність творчого задуму, нестандартність композиційного втілення, новизна художніх рішень, яскравість художніх образів, рівень літературного викладу. 
5. Творчі роботи з позначкою «На конкурс «Я зміг» до 01 грудня 2017 року (включно) надсилаються одночасно на дві електронні адреси 2017.konkurs@gmail.com та elinaaliieva@gmail.com . 
                                
                           ІІІ. Організація Конкурсу

  1. Проведення Конкурсу забезпечується оргкомітетом, що утворюється засновниками (додаток № 1). 
2.Оцінювання творчих робіт і визначення переможців (у кожній віковій категорії окремо) здійснює журі, до складу якого входять представники творчих спілок і громадськості (додаток № 2). 
3. 05 грудня 2017 року усі роботи анонімно (без позначення прізвищ авторів) оприлюднюються на сайті Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки для проведення голосування на "Приз читацьких симпатій". 
4. Журі до 19 грудня 2017 року здійснює оцінювання творчих робіт учасників та визначає переможців Конкурсу. 
5. Нагородження переможців, номінантів та учасників Конкурсу проводиться урочисто до Дня Святого Миколая
 6. Подання заявки на Конкурс означає автоматичну згоду на використання персональних даних учасників та опублікування їхніх творів згідно з чинним законодавством (вимоги Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 р. № 2297-VI). Рукописи не рецензуються і не повертаються. 

                           V.  Нагородження

 1. Ус   і учасники нагороджуються дипломами. Призери (1, 2, 3 місце у кожній віковій групі та номінації, які має право визначити журі) нагороджуються дипломами та цінними подарунками. Гран-прі може бути присуджено незалежно від вікової категорії за рішенням журі. 
2. За результатами конкурсу буде видана збірка кращих творів Конкурсу (веб-видання) та рукописна збірка переможців і номінантів Конкурсу з 3 ілюстраціями та обкладинкою, що будуть виготовлені творчою групою волонтерів Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки. 
                                           ***
  Контакти для отримання консультацій щодо Конкурсу: Модератор проекту - Зв`ягінцева Надія Дмитрівна, тел. 0552-41-03-47, моб. тел. 050- 396-20-05. 
    Форма заявки: 
Заявка на участь у відкритому літературному конкурсі "Я зміг"                          ПІБ автора_____________________________________________________          вік (повністю)____________________________________________________ Назва твору _____________________________________________________ Навчальний заклад, клас __________________________________________ Керівник (якщо є) _______________________________________________ Електронна адреса_______________________________________________ Телефон________________________________________________________ 

Даю згоду на використання моїх персональних даних та опублікування мого твору згідно з чинним законодавством України.


ПОЛОЖЕННЯ
 про проведення ІV Відкритого дитячого літературного конкурсу
фантастики та фентезі «ФантФест»
в рамках VІІ Міжнародного фестивалю мистецтв «Гоголь-фентезі імені Рудого Панька»
І. Засновники та мета Конкурсу
Засновниками літературного конкурсу «ФантФест» (далі – Конкурс) є
комунальний заклад "Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової
Чайки" Херсонської обласної ради та громадська організація «Міжнародний
фестиваль мистецтв «Гоголь-фентезі імені Рудого Панька» за сприянням проекту
підтримки дитячого читання «BaraBooka. Простір української дитячої книги» та
видавництва дитячої книги ТОВ "Фонтан казок".
Метою Конкурсу є залучення до книги та читання творів світової літератури у
популярному жанрі фентезі та фантастики, розвиток та підтримка літературних
здібностей дітей і молоді, спрямування її в русло духовно-творчої діяльності.
ІІ. Умови проведення Конкурсу
1. Конкурс проводиться з 01 січня по 10 квітня 2017 року.
Термін подання робіт до 15 березня 2017 року включно.
2. Вікові категорії учасників:
- учні 7 – 11 класів (12-16 років);
- молодь від 17 до 21 року, зокрема студенти навчальних закладів усіх типів.
3. Вимоги до творчих робіт:
- творчі роботи створюються українською або російською мовами і подаються в
електронному варіанті разом з заявкою (в одному файлі Word). Заявка повинна
містити ПІБ автора, вік, навчальний заклад (місце роботи), поштову та електронну
адресу, телефон.
- жанри творів: казка, оповідання, новела, уривок(глава) з великого твору. Об’єм
до 8 сторінок друкованого тексту (шрифт Таймс, кегль 14).
- твір може ґрунтуватися на реалістичних подіях та обов’язково включати
елементи або казки, або фантастики, або фентезі.
4. Критерії оцінювання: оригінальність творчого задуму, нестандартність
композиційного втілення, новизна художніх рішень, яскравість художніх образів,
рівень літературного викладу.
5. Творчі роботи з позначкою «На конкурс «ФантФест» до 15 березня 2017
року надсилаються на електронну адресу 2017.konkurs@gmail.com
Рукописи також можна надати особисто або надіслати поштою за адресою:
73000, м.Херсон, вул. Гімназична, 21 (Херсонська обласна бібліотека для дітей ім.
Дніпрової Чайки).
ІІІ. Організація Конкурсу
1. Проведення Конкурсу забезпечується оргкомітетом (додаток № 1).
2.Оцінювання творчих робіт і визначення переможців (у кожній віковій
категорії окремо) здійснює журі, до складу якого входять представники творчих
спілок і громадськості (додаток № 2).
2
3. 17 березня 2017 року усі роботи анонімно (без позначення прізвищ авторів)
оприлюднюються на сайті Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені
Дніпрової Чайки для проведення голосування на "Приз читацьких симпатій".
4. Журі до 30 березня 2017 року здійснює оцінювання творчих робіт учнів та
визначає переможців Конкурсу.
5. Подання заявки на Конкурс означає автоматичну згоду на використування та
друкування персональних даних учасників та їхніх творів згідно з чинним
законодавством України.
Рукописи не рецензуються и не повертаються.
У першій декаді квітня 2017 року відбудеться святковий фінал Конкурсу з
урочистою церемонією нагородження переможців.
 ІV. Нагородження
1. Усі учасники і призери (1, 2, 3 місце у кожній віковій категорії і в номінаціях,
які визначить журі) нагороджуються дипломами. Гран-прі може бути присуджено
незалежно від вікової категорії за рішенням журі.
2. Володар Гран-прі одержує статуетку «Рудий Панько» (авторська робота
О.Теплякова), призери Конкурсу - цінні подарунки.
3. Збірка творів переможців та домінантів Конкурсу, яка буде видана за
результатами конкурсу (веб-видання).
Модератор проекту Звягінцева Надія Дмитрівна,

тел. 0552-41-03-47, моб. 050-396-20-05.

"Я- європеєць"



тут
                               ПОЛОЖЕННЯ
про інноваційний проект для учнівської молоді
«Обласний профіквест В долонях степу і Дніпра»

I. Загальні положення
         1.1. інноваційного проекту для учнівської молоді «Обласний профіквест “В долонях степу і Дніпра”» (далі – Проект або ПрофіКвест) проводиться з метою:
- сприяння національно-патріотичному вихованню дітей старшого шкільного віку шляхом підвищення їх поінформованості про соціальний та економічний розвиток рідного краю, його природні ресурси, історичну та культурну спадщину;
- привернення уваги молоді до одного з перспективних напрямків економічного розвитку області – туризму, в т.ч. зеленого, сільського та агротуризму;
- створення учасниками Проекту інформаційного банку даних щодо туристичної привабливості області для подальшого його використання у всесвітній мережі Internet;
- формування відповідального ставлення молодих людей до планування професійної кар’єри за рахунок розширення знань про світ професій та спеціальностей, їх орієнтації у виборі майбутньої діяльності на потребу регіонального ринку праці;
- забезпечення ефективної профілактичної роботи щодо запобігання молодіжного безробіття;
- створення сприятливих умов для творчого, інтелектуального і духовного розвитку школярів.

1.2. Основні завдання Проекту:
- поглиблене вивчення школярами рідного краю, його унікальних природних та культурно-історичних пам’яток;
- сприяти вихованню в учнівської молоді патріотизму, бажання працювати на благо своєї вітчизни;
- популяризація серед учнівський молоді актуальних на ринку праці Херсонщини професій туристично-рекреаційного спрямування;
- сприяння ефективній зайнятості молоді, успішній побудові майбутньої професійної кар’єри;
- сприяння підвищенню туристичної привабливості Херсонської області через формування і поширення рекламно-інформаційних матеріалів мультимедійного характеру про її культурно-історичні та природні особливості.

1.3. Етапи реалізації Проекту:
І етап – організаційний (січень-червень 2016 року):
-  розробка установчих документів і планів роботи ПрофіКвесту (січень-лютий);
- узгодження дій організаторів Проекту, підписання установчих документів, проведення круглого столу (березень):
- формування команд учасників ПрофіКвесту, визначення їх кураторів на місцях (квітень);
- проведення установчого заходу для всіх учасників Проекту – обласного масового профіквесту для учнівської молоді «В долонях степу і Дніпра» (травень);
- складання та затвердження планів роботи дослідницьких квест-команд (травень-червень).

ІІ етап – навчально-дослідницький (червень 2016-квітень 2017 років):
- організація дистанційного навчання квест-команд за спеціальною програмою (червень 2016 - березень 2017);
- визначення туристично-привабливих об’єктів дослідження та складання туристично-екскурсійних маршрутів по районах/містах (червень);
- вивчення та збирання матеріалів згідно з визначеним маршрутом (маршрутами) (червень-вересень);
- організація літньої експедиції за прокладеним маршрутом з відвідуванням визначених об’єктів з метою їх фотографування та відеозйомки (червень-вересень);
- укладання «туристичного путівника» – у формі веб-сторінки у блозі проекту (складання текстів рекламного характеру, візуальне та мультимедійне наповнення) (вересень 2016 – лютий 2017);
- розроблення та реалізація PR-кампанії власного екскурсійного маршруту та туристичних об’єктів (березень 2017);
- визначення кращих команд та рекламно-туристичних продуктів ПрофіКвесту, організація міжрайонних оглядів та майстер-класів «Херсонщина туристична», визначення учасників обласного фіналу Проекту (квітень 2017).
ІІІ етап – підсумковий (травень 2017 року):
- організація фінального заходу Проекту: визначення переможців у категоріях «Кращий туристичний маршрут», «Краща PR-кампанія ПрофіКвесту» (командні змагання), «Кращий гід-екскурсовод» (індивідуальне змагання);
-  нагородження переможців та організаторів;
- опублікування кращих творчих робіт, створених в ході реалізації Проекту.

II. Організація Проекту
2.1. Ініціатори та співрозробники Проекту:
Херсонський обласний центр зайнятості;
КЗ Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки Херсонської обласної ради.

2.2. Організатори ПрофіКвесту:
Херсонський обласний центр зайнятості,
         управління культури Херсонської обласної державної адміністрації,
управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації,
департамент зовнішньоекономічної діяльності, туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації,
         департамент з питань внутрішньої та інформаційної політики Херсонської обласної державної адміністрації,
         КЗ Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки Херсонської обласної ради,
Херсонське обласне відділення Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні

2.3. Повноваження організаторів:
- забезпечують організаційно-методичну підтримку підготовки та проведення Проекту;
- залучають до участі у Проекті підпорядковані їм відділи/структурні підрозділи/установи/заклади;
- сприяють забезпеченню участі команд у всіх заходах, передбачених Проектом;
- здійснюють фінансування заходів ПрофіКвесту в межах, передбачених бюджетом відповідної організації/установи.

2.4. Основні виконавці:
Херсонський обласний центр зайнятості,
         КЗ Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки Херсонської обласної ради,
Херсонське обласне відділення Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні,
структурні підрозділи районних державних адміністрацій, міських рад Херсонської області (за згодою) з питань культури, туризму, освіти, внутрішньої та інформаційної політики,
загальноосвітні школи,
міські, міськрайонні та районні центри зайнятості,
районні бібліотеки, районні та міські бібліотеки для дітей.

2.5. Співвиконавці:
до участі в організації та проведенні ПрофіКвесту організаторами
можуть залучатися інші зацікавлені органи виконавчої влади, підприємства, установи, організації та фізичні особи (за згодою), які надають організаційну, фінансову, матеріальну та іншу допомогу для його проведення у порядку, встановленому чинним законодавством.

III. Організаційний комітет, Експертна рада та журі Проекту
3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведення Проекту здійснює обласний організаційний комітет із впровадження інноваційного проекту для учнівської молоді «Обласний профіквест “В долонях степу і Дніпра”» (далі – Оргкомітет), склад якого затверджується спільним наказом організаторів ПрофіКвесту.
3.2. Оргкомітет:
- визначає умови проведення етапів/заходів ПрофіКвесту та критерії оцінювання виступів команд, перелік категорій/номінацій для визначення призерів, у разі потреби оперативно вносить зміни до них;
- координує та узгоджує дії організаторів, виконавців та співвиконавців у ході реалізації Проекту;
- визначає склад Експертної ради, яка надає експертну оцінку достовірності матеріалів, що складають основу туристично-екскурсійних маршрутів запропонованих командами;
- визначає склад журі при проведенні ПрофіКвесту, у разі потреби оперативно вирішує питання щодо обґрунтованої заміни одного або кількох членів журі;
- приймає рішення щодо участі команд у міжрайонних та регіональних етапах Проекту;
- оперативно вирішує спірні питання, які виникають під час проведення Проекту;
- організує визначення та нагородження переможців, призерів та/або учасників ПрофіКвесту.

3.3. Основною формою роботи Оргкомітету є засідання, які скликаються за ініціативою одного з організаторів у разі потреби.
Рішення Оргкомітету приймаються простою більшістю голосів присутніх його членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голів Оргкомітету з числа ініціаторів Проекту.
У період між засіданнями рішення Оргкомітету з оперативних питань можуть прийматись шляхом консенсусу на підставі консультацій з використанням телефонного, факсимільного зв’язку та електронної пошти з наступним протокольним оформленням.
3.4. Команди учасників до участі у конкурсі надають до  Експертної ради матеріали, що стали основою для розробки туристично-екскурсійних маршрутів (з зазначенням джерел).
Після вивчення матеріалів Експертна рада надає рекомендації командам стосовно поданих матеріалів щодо їх відповідності.
Кожний туристично-екскурсійний маршрут має бути затверджений Експертною радою.
3.5. Визначення результатів ПрофіКвесту здійснює журі за критеріями оцінювання виступів команд, визначеними цим Положенням.
3.6. Рішення журі за результатами ПрофіКвесту оформлюється
протоколом.

IV. Учасники ПрофіКвесту
4.1. Команди ПрофіКвесту складають:
- учасники – учні, які у 2016-2017 н.р. навчаються у 8-9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. У наступному навчальному році склад учасників команди зберігається. У випадку необхідності заміни учасника кураторами приймається узгоджене рішення з цього питання;
- куратори з числа виконавців Проекту: працівник закладу освіти, працівник міської/районної бібліотеки для дітей, спеціаліст міського/районного центру зайнятості. Кандидатури кураторів команд погоджуються основними виконавцями на місцевому рівні.
4.2. Кількісний склад команди для участі у ПрофіКвесті  не повинен перевищувати 10 осіб, включаючи капітана.
Кожна команда у Проекті представляє своє місто/район.
4.3. До участі у ПрофіКвесті команди запрошуються на підставі заявки (додаток 1), яка надається ініціаторам Проекту не пізніше ніж за 10 днів до проведення установчого заходу, зазначеного цим наказом.
4.4. До виступу на фінальному заході запрошуються команди-переможці міжрайонних оглядів. Учасниками фіналу є всі команди Проекту.
4.5. Для супроводу виступу команд у масових заходах ПрофіКвесту команди можуть залучати групи підтримки.
4.6. Дати проведення оглядів визначаються Оргкомітетом і доводяться до команд не пізніше ніж за 1 місяць до їх проведення.

V. Категорії та критерії оцінювання виступів команд
Журі оцінює виступи команд за наступними категоріями:
5.1. Категорія «Кращий туристичний маршрут» (командна).
Критерії: відповідність меті та завданням проекту; наповненість маршруту; включення різноаспектних об’єктів для відвідування; новизна запропонованого маршруту (не повторює вже відомі); оригінальний підхід в подачі краєзнавчого матеріалу про об’єкти; літературний рівень текстів; дотримання рекламного стилю.
5.2. Категорія «Краща PR-кампанія ПрофіКвесту» (командна).
Критерії: наявність системного підходу в розробці рекламної кампанії; наявність різноманітних та різноформатних рекламних продуктів; їх літературна та естетична привабливість; креативність подачі матеріалу; використання напрацьованих візуальних та медіа компонентів;
5.3. Категорія «Кращий гід-екскурсовод» (індивідуальна).
Критерії: побудова екскурсії у відповідності до прокладеного маршруту; інформативність, знання «гідом» фактичного матеріалу; використання результатів пошуково-дослідницької роботи квест-команди; повнота презентаційного викладу; грамотність і літературно-стилістичне багатство мови, її образність, використання літературних і фольклорних джерел; історична достовірність використаних фактів; використання візуального супроводу (слайд-презентації та відео під час виступу-захисту свого туристично-екскурсійного маршруту); майстерність публічного виступу, використання прийомів привернення уваги аудиторії; наявність списку використаних джерел.

VІ. Визначення результатів і нагородження переможців
6.1. За результатами фіналу ПрофіКвесту на підставі протоколу журі (додаток 2) Оргкомітетом визначаються команди, які стали переможцями та призерами у категоріях.
Команди нагороджуються дипломами і грамотами організаторів Проекту.
6.2. За рішенням Оргкомітету кращі учасники Заходу нагороджуються дипломами та/або грамотами.
6.3. За рішенням органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які надають організаційну, фінансову, матеріальну та іншу допомогу для проведення Заходу, визначені ними команди та/або учасники нагороджуються додатково у формі та у порядку, які визначаються ними самостійно.
Положення
про конкурс дитячої творчості
«Мрії про Україну: дитячий погляд»

На виконання Указу Президента України № 675/2015 від 03.12.2015 «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України» проводиться конкурс дитячої творчості «Мрії про Україну: дитячий погляд».
І. Загальні положення
1.1.       Основним завданням конкурсу дитячої творчості «Мрії про Україну: дитячий погляд» (далі — Конкурс) є утвердження в свідомості та почуттях юних громадян патріотичних цінностей, переконань і поваги до своєї країни, українського народу, його культури, звичаїв та традицій; стимулювання пізнавальної активності і самостійності у дітей та підлітків, спонукання учасників до творчості.
1.2.       Мета Конкурсу — формування у майбутнього покоління високої громадянської свідомості, сприяння національно-патріотичному розвиткові особистості, ідентифікації з державою, її історією, культурою та розвитком.
1.3.       Організаторами конкурсу є  Фонд Миколи Томенка «Рідна країна» (далі – Фонд) та Національна бібліотека України для дітей (далі — НБУ для дітей).
1.4.       Інформація про проведення Конкурсу оприлюднюється на офіційних веб-сайтах  Фонду, НБУ для дітей, Міністерства культури України, на сайтах бібліотек для дітей — учасниць Конкурсу, а також у інших засобах масової інформації.
1.5.       Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ІІ. Умови Конкурсу
2.1. У Конкурсі беруть участь діти з усіх областей України у 2-х вікових категоріях:
читачі-учні (вихованці) 10-12 років;
читачі-учні (вихованці) 13-16 років.
2.2. Конкурс проводиться у трьох номінаціях:  поетичні твори, прозові твори та малюнки.
2.3. Конкурс проводиться з 01 березня по 24 серпня 2016 року у два тури:
            перший – з 01 березня по 28 червня на обласному рівні;
            другий – з 29 червня по 24 серпня в місті Києві.
2.4. Учасники Конкурсу кожної номінації та вікової категорії готують роботу, яка має бути гарно оформленою, за змістом і жанром відповідати темі авторського бачення майбутнього України.
2.5. Робота має бути виконана на аркушах формату А4 та мати обсяг не більше двох друкованих аркушів.
2.6. На конкурс приймаються тільки індивідуальні роботи.
2.7. Роботи мають надсилатися з коротким повідомленням про автора: прізвище, ім’я, вік, домашня адреса та телефон.
          2.8. До участі у конкурсі не допускаються роботи, які не відповідають умовам, що визначені цим положенням.
ІІІ. Організаційний комітет і журі Конкурсу
4.1. Для підготовки та проведення Конкурсу створюється головний організаційний комітет, склад якого затверджується наказом генерального директора НБУ для дітей.
4.2. Для проведення першого туру Конкурсу в регіонах України створюються місцеві організаційні комітети та обласні журі, склад яких затверджується наказом директора обласної бібліотеки для дітей.
4.3. Для визначення переможців у другому турі головний організаційний комітет визначає склад Головного журі, до якого входять представники організаторів Конкурсу, дитячі письменники, художники-ілюстратори, мистецтвознавці (за згодою).
4.4. За підсумками роботи обласні журі та головне журі складають протоколи, які підписуються головою, секретарем та членами журі Конкурсу.
ІV. Визначення та відзначення переможців Конкурсу
6.1. Обласні журі Конкурсу підбивають підсумки та визначають по три переможці першого туру у кожній номінації та віковій категорії до 28 червня 2016 року. 
6.2. Конкурсні матеріали першого туру надсилаються до головного організаційного комітету (03190, м. Київ, вул. Баумана, 60, Національна бібліотека України для дітей) з поміткою «Конкурс дитячої творчості «Мрії про Україну: дитячий погляд» не пізніше 15 липня. Дата визначається за позначкою на поштовому штемпелі. Роботи, надіслані пізніше вказаної дати, не розглядаються.
6.3. Для переможців Конкурсу в кожній номінації та віковій категорії встановлюються перше, друге, третє місця.
6.4. Головне журі оцінює роботи в другому турі, що надійшли від обласних журі, та до 24 липня 2016 року визначає переможців.
6.5. Нагородження переможців Конкурсу дипломами та призами відбувається напередодні Дня незалежності України у Національній бібліотеці України для дітей.
V. Зберігання та публікація робіт, надісланих на Конкурс

7.1. Творчі роботи, надіслані на Конкурс, авторам не повертаються, а зберігаються в НБУ для дітей та можуть бути використані за згодою автора у її подальшій роботі.
7.2.        Результати Конкурсу узагальнюються відповідним наказом головного журі та оприлюднюються на офіційному сайті НБУ для дітей та у фахових друкованих виданнях.
7.3.        За результатами Конкурсу готується виставка творчих робіт.












З 30 жовтня 2015 року по 30 квітня 2016 року стартує ІІІ регіональний літературний конкурс 
ім. Ю.К.Голобородька "Зачаровані Таврією". 
До участі у конкурсі запрошуються учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області. З Наказом та Положеннями проведення конкурсу можна ознайомитися  ТУТ





 Увага! Конкурс!


Положення про   Фестиваль "Поетичний камертон Ліни Костенко"


Положення про конкурс  "Велика книга читацьких рекордів Херсонщини"
                      

  
Дорогі діти! Станьте учасниками 
Обласного конкурсу на звання найкращого читача 2016 року
«Велика книга читацьких рекордів Херсонщини»

Вимоги до матеріалів та рекомендації щодо оформлення
«Великої книги читацьких рекордів»

«Велика книга читацьких рекордів» оформлюється на кожному етапі конкурсу:
І етап:
  • Книга читацьких рекордів бібліотеки – оформлюється у кожній бібліотеці-учасниці Конкурсу у формі альбому
ІІ етап:
  • Книга читацьких рекордів району/міста – оформлюється у кожній районній/міській бібліотеці у формі альбому та у електронній формі. Електронна версія публікується на веб-сайті, у блозі бібліотеки (за наявності), у соціальних мережах. Формат електронної версії – електронна презентація, веб-сторінка, інфографіка.
ІІІ етап:
  • Книга читацьких рекордів Херсонщини – оформлюється у Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки як окремий веб-проект.

Структура персональної сторінки переможця Конкурсу:
  • прізвище, ім’я; клас, школа; бібліотека, у якій учасник конкурсу читає і в якій став переможцем І, ІІ етапу (подається для оформлення районної та обласної «Великої книги читацьких рекордів»);
  • фотографія переможця;
  • висловлювання про читання, книгу або бібліотеку;
  • кількість прочитаних книг за календарний рік – із 1 березня 2015 до 15 лютого 2016 (визначається сумарно за формулярами бібліотек, в яких читає учасник Конкурсу);
  • успішність, громадська активність;
  • відгук про переможця як про читача від бібліотекаря, вчителя або класного керівника;
  • ТОП-5 книг, які переможець радить прочитати своїм ровесникам;
  • творчі роботи, з якими учасник Конкурсу здобув перемогу: відгук про прочитану книгу – сучасна українська дитяча проза (І етап); матеріали презентації-рекомендації (текст, фото, електронна презентація – ІІ етап); есе про книги, читання, бібліотеку, бібліотекаря (ІІІ етап).

Матеріали для оформлення «Великої книги читацьких рекордів» районного та обласного рівня подаються бібліотекарем, що опікується переможцями, під час реєстрації для участі у відповідному етапі, у електронній формі: фото – у форматі *.jpg або *.png; тексти – у форматах *.doc, *.docx; презентації – у форматах *.ppt, *.pptx.  


Додаток №2

Заявка
на участь у ІІ обласному  конкурсі на звання найкращого читача 2016 року
«Велика книга читацьких рекордів Херсонщини»

1. Прізвище, ім’я, по батькові та вік учасника (рік народження):
_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

2. Контактний телефон
____________________________________________________________________

3. Навчальний заклад, клас _____________________________________________________________________________



Підпис                                                                                   ініціали, прізвище

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


ДОЗВІЛ НА ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
ТА ПУБЛІАЦІЇ ТВОРЧИХ РОБІТ УЧАСНИКА КОНКУРСУ
«ВЕЛИКА КНИГА ЧИТАЦЬКИХ РЕКОРДІВ ХЕРСОНЩИНИ»

Я, __________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
даю дозвіл на використання у рамках обласного конкурсу на звання найкращого читача «Велика книга читацьких рекордів» персональних даних моєї доньки/мого сина

____________________________________________________________,
(прізвище, ім’я дитини, рік народження)

та опублікування фотографій дитини і творчих робіт, виконаних у рамках конкурсу,
в матеріалах, що оприлюднюють його хід і результати у ЗМІ та в мережі Інтернет.

Дата                                                                                    Підпис










Додаток № 3

Обласний міжвідомчий конкурс на звання найкращого читача 2016 року
«Велика книга читацьких рекордів Херсонщини»

Протокол засідання журі _______________ етапу

«____» ____________________ 2016 р.
Назва бібліотеки:______________________________________________________________
район__________________________________  місто_________________________________
село/селище___________________________________________________________________
вул.______________________________  будинок _____________  пошт. індекс ___________
Керівник бібліотеки/ Координатор Конкурсу: ______________________________________________________________________________
тел. ______________________________ e-mail ______________________________________
www. ____________________________

Взяли участь ________, із них учнів 6-го класу: _________ ,  учнів 7-го класу: ______ дівчат: _______ ; хлопців_________  

Переможцями етапу визначено:

№ з/п
Прізвище, ім’я, по батькові, дата народження
Школа, клас
Контактний телефон
Примітки





Реєстраційний список усіх учасників етапу та їх результати додаються.

Журі (прізвище, ініціали, посада, місце роботи, особистий підпис):

1. Голова журі: ____________________________________________________________

2. Секретар журі: __________________________________________________________

3. ________________________________________________________________________

4. ________________________________________________________________________

5. _______________________________________________________________________
Реєстраційний список усіх учасників етапу та їх результати




з/п
Прізвище, ім’я учасника
Клас
Заповнюється на І етапі
Заповнюється на
ІІ етапі
За наявності – на обох етапах

СУМА
БАЛІВ


Всього прочитано книжок
(сумарно за формулярами)
Книга, на яку учасник написав відгук
(автор, назва, рік видання)
Презентація-рекомендація книги – сучасна українська дитяча проза
(форма презентації;
автор та назва книги)
Додаткове завдання
(не обов’язкове)

Максимально можлива кількість балів : _____________
Усього учасників: ___________________ Кількість школярів відповідного віку у регіоні проведення конкурсу: ________________
% учасників Конкурсу із загальної кількості школярів відповідного віку: _____________

Координатор Конкурсу: _____________________________________________________________________
                                                            (підпис)                                              (прізвище та ініціали)

Дата:

Любі діти, будьте активними,
приймайте участь в конкурсі та перемагайте!








                                                  



           

Немає коментарів:

Дописати коментар