понеділок, 3 листопада 2014 р.

"Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино, незрадливу любов крізь життя пронесу"

До дня заснування та визволення Іванівки від німецько-фашистських загарбників для відвідувачів бібліотеки була проведена краєзнавча година "Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино незрадливу любов крізь життя пронесу". Бібліотекар Логвиненко В.М. розповіла про історію заснування  нашого Іванівського краю з сивої давнини і до сьогодення, які народи в найдавніші часи заселяли нашу територію та чим вони займалися. Переселенців тут приваблювали дуже родючі землі, неозорі степи, густі сади й виноградники. Край пшениці,  рису та овочів. Кожен селянин прагнув мати якомога більше худоби, робочого інвентарю, добрий будинок.
Іванівці внесли свій посильний вклад у загальнонародну справу - перемогу над ворогом. 19 вересня 1941 року Іванівку окупували гітлерівці. Якою не легкою була перемога в цій війні. Дуже багато горя та вбитку було принесено, але наш народ переміг. 29 жовтня 1943 року звільнили село від окупантів. Також читачі прийняли активну участь у   краєзнавчій вікторині "Чи знаєш ти свою Іванівку?". Учні показали непогані знання та охоче відповідали на запитання вікторини.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар