четвер, 7 травня 2015 р.

«Книга пам’яті мого роду»

З метою формування у підростаючого покоління високої патріотичної свідомості, виховання шанобливого ставлення до пам’яті про Перемогу і ветеранів Другої світової війни, збереження та усвідомлення знань про історію свого роду, своїх предків, виховання на цій основі поваги до старших поколінь та їхнього вкладу у відстоюванні незалежності України Іванівська районна бібліотека для дітей прийняла участь у  Всеукраїнському сімейному конкурсі «Книга пам’яті мого роду». На  конкурс були представлені роботи читачів-дітей сільських бібліотек району віком від 6 до16 років, у  номінаціях:  сімейні книги пам’яті та відео книги.
1. Павлов Владислав,   учень 2 класу Благодатненської ЗОШ І-ІІІ ступенів - слайд-презентація «Книга пам’яті мого роду»
2.Чкан Дар’я, учениця 6 класу Воскресенської ЗОШ І-ІІІ
ступенів - сімейна книга пам’яті «Книга пам’яті мого роду»
3. Гасаненко Костянтин, учень 7 класу Нововасилівського НВК - сімейна книга пам’яті «Я памятаю, я пишаюсь…», відео книга «Я пам’ятаю, я пишаюсь…»
4. Шевченко Микола, учень 5 класу Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів - сімейна книга пам’яті «Книга пам’яті мого роду»
5. Бебех Володимир, учень 6 класу Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів -слайд - презентація «Книга пам’яті мого роду»
6. Трохименко Людмила, учениця 8 класу Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів - відео книга «Книга пам’яті мого роду»
7. Полійчук Вікторія, учениця 9 класу Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів - відео книга «Книга пам’яті мого роду»
8. Шевченко Вікторія, учениця 11 класу Першотравневої ЗОШ І-ІІІ ступенів- відео книга «Книга пам’яті мого роду»
9. Сібільова Віолетта, учениця 5 класу Новодмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів - сімейна книга пам’яті «Книга пам’яті мого роду»
10. Домантович Яна, учениця 8 класу Новодмитрівської ЗОШ І-ІІІступенів - сімейна книга пам’яті «Книга пам’яті мого роду»
11. Горєлова Діана, учениця І курсу Іванівського аграрного
ліцею - сімейна книга пам’яті «Нескорені красуні остарбайтери»
Автори робіт з допомогою дорослих створили сімейні книги пам'яті, де розповіли про героїчні подвиги своїх прадідусів та прабабусь у роки Другої світової війни. Тексти книг доповнюють фото із сімейних альбомів, малюнки.
В І обласному турі конкурсу перемогли роботи двох учасників Іванівського району. 
Це - Домантович Яна, учениця 8 класу Новодмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів:


Горєлова Діана, учениця І курсу Іванівського аграрного ліцею

Роботи переможців будуть направлені до Національної бібліотеки України для дітей для участі у заключному турі конкурсу. Вітаємо їх та бажаємо успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар